Publiczne Przedszkole nr 1 w Gogolinie
ROOT
Publiczne Przedszkole nr 1 w Gogolinie
Karta informacyjna
- Nazwa podmiotu:
- Publiczne Przedszkole nr 1 w Gogolinie
- Forma prawna:
- samorządowa jednostka budżetowa gminy Gogolin
- NIP:
- 199-00-82-189
- REGON:
- 5305737020
- Lokalizacja:
- województwo opolskie, gmina Gogolin
- Adres:
- ul. Szpitalna 4, 47-320 Gogolin
- Telefon szkoły:
- +48 77 466-63-77
- Faks:
- +48 77 466-63-77
- E-mail:
- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Godziny pracy:
- poniedziałek-piątek 6:30-16:30
- Dyrektor:
- mgr Ilona Reinert
- Wicedyrektor:
- mgr Sylwia Kusber
Inspektor ochrony danych (IOD): Pan Marek Adamaszek, email:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Admin
- Wytworzony przez: Admin (Admin)
- Nadrzędna kategoria: Biuletyn Informacji Publicznej
- Kategoria: Podstawowe informacje
- Odsłony: 2778
W 2001 roku - na podstawie artykułu 61 Konstytucji Rzeczpospolitej Polskiej - Sejm Rzeczypospolitej Polskiej uchwalił Ustawę o dostępie do informacji publicznej.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Admin
- Wytworzony przez: Admin (Admin)
- Nadrzędna kategoria: O BIP
- Kategoria: O informacji publicznej
- Odsłony: 1286
- Diana Magosz
- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Publiczne Przedszkole nr 1 w Gogolinie
- Odpowiedzialność: Redakcja merytoryczna BIP
- Telefon: +48 77 466-63-77
- Faks: +48 77 466-63-77
Piotr Gorysz- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- LinkNet
- Odpowiedzialność: Redakcja techniczna BIP
- Telefon: +48 77 544-59-44
- Faks: +48 77 546-20-91
Marcin Dzierżanowski- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- LinkNet
- Odpowiedzialność: Redakcja techniczna BIP
- Telefon: +48 77 544-59-44
- Faks: +48 77 546-20-91
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Admin
- Wytworzony przez: Admin (Admin)
- Nadrzędna kategoria: O BIP
- Kategoria: Redakcja BIP
- Odsłony: 29626
Prosimy o zapoznanie się z Oświadczeniem o dostępności witryn wydawanych przez naszą Instytucję.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Admin
- Wytworzony przez: Admin (Admin)
- Nadrzędna kategoria: O BIP
- Kategoria: Informacje prawne
- Odsłony: 4380
Rejestracja Interesanta w Systemie - rejestracja pośrednia – z wykorzystaniem konta ePUAP.
- zalogowanie na stronie,
- wyszukanie wniosku - formularza usługi, przy pomocy klasyfikacji usług, drzewa usług lub wyszukiwarki,
- wypełnienie formularza,
- do formularzy można dołączyć dowolny załącznik w zależności od rodzaju sprawy. Wnioski, formularze oraz karty informacyjne dotyczące sposobu załatwienia sprawy dostępne są na stronie BIP
- po wypełnieniu formularza i zweryfikowaniu prawidłowości umieszczonych w nim danych, należy zapisać dokument,
- podpisanie wniosku certyfikatem kwalifikowanym lub profilem zaufanym ePUAP,
- wysłanie formularza do placówki,
- W celu skorzystania z Elektronicznej Skrzynki Podawczej konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP oraz podpisanie dokumentu elektronicznego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym kwalifikowanym certyfikatem lub profilem zaufanym ePUAP
- Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Admin
- Wytworzony przez: Admin (Admin)
- Nadrzędna kategoria: Biuletyn Informacji Publicznej
- Kategoria: Załatwianie spraw
- Odsłony: 17222
Odpłatność za pobyt dziecka w przedszkolu
Opłata składa się z dwóch części:
I.Opłata za świadczenia udzielane w czasie przekraczającym wymiar zajęć podstawy programowej wychowania przedszkolnego
- Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 roku Prawo Oświatowe ( Dz. U. z 2018 r. poz. 996 z późn. zm.,1000,1290,1669 )
- Ustawa z dnia 27 października 2017 r. o finansowaniu zadań oświatowych ( Dz. U. z 2017 r. poz. 2203 )
- UCHWAŁA NR LVIII/624/2022 RADY MIEJSKIEJ W GOGOLINIE z dnia 29 listopada 2022 r. w sprawie zmiany uchwałyNr IX/81/2019 Rady Miejskiej w Gogolinie z dnia 29 maja 2019 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego przez uczniów w przedszkolach i oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Gogolin oraz określenia warunków zwolnienia z opłat
Pobyt w przedszkolu w godzinach |
Opata za 1 dzień pobytu |
Przykładowe wyliczenie opłaty za świadczenia za m-c styczeń 2023 r. ( 20 dni roboczych ) |
5 godzin 8,00 – 13,00 Obowiązkowa realizacja podstawy programowej |
0,00 zł. |
0,00 zł. |
6 godzin |
1,14 zł. |
22,80 zł. |
7 godzin |
2,28 zł. |
45,60 zł. |
8 godzin |
3,42 zł. |
68,40 zł. |
9 godzin |
4,56 zł. |
91,20 zł. |
10 godzin |
5,70 zł. |
114,00 zł |
Rodzice dziecka 6-cio letniego realizującego w przedszkolu obowiązkowe roczne przygotowanie przedszkolne nie wnoszą żadnych opłat z tytułu pobytu w przedszkolu, jedynie ponoszą koszt zadeklarowanych posiłków.
II. Cena posiłku ( tj. koszt składników surowcowych poszczególnych posiłków )
Zarządzenie Nr PP1.021.4.2022 Dyrektora Publicznego Przedszkola Nr 1 w Gogolinie z dnia 30 marca 202022 roku zmieniające zarządzenie w sprawie warunków korzystania z wyżywienia, w tym wysokości opłat za posiłki w Publicznym Przedszkolu Nr 1 w Gogolinie.
Ilość posiłków |
Opłata za 1 dzień |
Przykładowe wyliczenie za m-c wrzesień 2018 |
Do zapłaty |
3 posiłki |
8,00 zł. |
20 dni x 8,00 zł. |
160,00 zł. |
2 posiłki |
6,30 zł. |
20 dni x 6,30 zł. |
126,00 zł. |
Bez posiłku |
0,60 zł. |
20 dni x 0,60 zł. |
12,00 zł. |
W przedszkolu obowiązuje elektroniczny system (czytnik) zarejestrowania wejścia i wyjścia dziecka. Na podstawie zarejestrowanej obecnosci dziecka w przedszkolu automatycznie naliczana jest obecność za wyżywienie.
Wpłaty należy dokonywać do 14 dnia od dnia naliczenia odpłaty w BS Gogolin.
Wpłaty przelewami internetowymi lub w innych bankach należy dokonywać w terminie wcześniejszym.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Admin
- Wytworzony przez: Admin (Admin)
- Nadrzędna kategoria: Biuletyn Informacji Publicznej
- Kategoria: Działalność
- Odsłony: 103717
Podkategorie
Szablony artykułów Liczba artykułów: 18
Biuletyn Informacji Publicznej Liczba artykułów: 102
Podstawowe informacje Liczba artykułów: 3
W tej części Biuletynu udostępniamy podstawowe informacje o naszej Instytucji: o statusie prawnym, danych teleadresowych, danych ułatwiających kontakt z naszą Instytucją i jej komórkami organizacyjnymi.
Podstawy prawne Liczba artykułów: 10
Na tej stronie znajdują się skróty do działów o aktach prawnych regulujących podstawy działania naszej Instytucji.
Prawo państwowe Liczba artykułów: 6
Instytucje publiczne działają na podstawie prawa i w granicach określonych przez prawo. W tym dziale zgromadziliśmy informacje o ustawach, rozporządzeniach i innych przepisach prawa państwowego, jakim podlega działalność naszej Instytucji.
Prawo lokalne Liczba artykułów: 1
W tym dziale zgromadziliśmy informacje o ustanawianych przez władze lokalne przepisach prawnych, jakim podlega działalność naszej Instytucji, ustanawianych przez władze lokalne.
Organizacja Liczba artykułów: 26
W dziale Organizacja znajdują się informacje o strukturze organizacyjnej naszej Placówki, organach zarządzających, ich składzie i kompetencjach oraz o działach i komórkach organizacyjnych naszej Placówki.
Struktura organizacyjna Liczba artykułów: 1
W tym dziale udostępniamy informacje o strukturze organizacyjnej, zadaniach działów i komórek organizacyjnych naszej Placówki.
Władze i ich kompetencje Liczba artykułów: 0
W tym dziale udostępniamy informacje o składzie i zmianach w składzie, zadaniach i kompetencjach organów władzy - dyrektora i Rady naszej Placówki.
Uchwały i zarządzenia Liczba artykułów: 24
W tym dziale publikowane są uchwały i zarządzenia podjęte przez organy naszej Placówki - dyrektora i Rady naszej Placówki.
Działalność Liczba artykułów: 6
W tej części Biuletynu udostępniane są informacje o działalności naszej Placówki - źródła programów i planów działania, strategie, programy, plany, projekty oraz raporty i sprawozdania z ich realizacji.
Oferta programowa Liczba artykułów: 4
Raporty i sprawozdania Liczba artykułów: 1
W tym dziale zamieszczamy sprawozdania z realizacji programów działania oraz raporty o stanie różnych sfer życia naszej Placówki.
Gospodarka Liczba artykułów: 15
W tym dziale prezentujemy informacje o planach finansowych naszej Placówki oraz sprawozdaniach z ich realizacji, konstruowaniu planów finansowych oraz o majątku, jakim zarządza nasza Placówka.
Plany finansowe Liczba artykułów: 7
W tym dziale publikujemy roczne plany finansowe naszej Placówki oraz plany finansowe przedsięwzięć realizowanych w ramach funduszy pomocowych i europejskich.
Sprawozdania finansowe Liczba artykułów: 5
W tym dziale znajdują się sprawozdania finansowe naszej Placówki, w tym sprawozdania finansowe z realizacji projektów finansowanych z różnych źródeł publicznych.
Począwszy od sprawozdań za rok 2021 sprawozdania są publikowane na stronie BIP Centrum Usług Wspólnych w Gogolinie.
Mienie publiczne Liczba artykułów: 3
Majątek naszej Placówki służy wykonywaniu jej zadań publicznych. W tym dziale zestawiono informacje o majątku publicznym, którym dysponuje i zarządza nasza Placówka.
Kontrole i audyty Liczba artykułów: 29
Ta część Biuletynu przeznaczona jest na publikację dokumentacji przebiegu i efektów kontroli, wystąpień pokontrolnych oraz stanowisk, wniosków i opinii podmiotów je przeprowadzających.
Kontrole zewnętrzne Liczba artykułów: 14
Kontrola zarządcza Liczba artykułów: 8
Realizacja zadań oświatowych Liczba artykułów: 6
Rejestry akt i archiwa Liczba artykułów: 1
W tym dziale BIP udostępniane są dane o prowadzonych w naszej Placówce rejestrach, ewidencjach i archiwach oraz zasadach udostępniania zawartych w nich danych.
Załatwianie spraw Liczba artykułów: 2
W tym dziale publikujemy informacje o sposobach przyjmowania i załatwiania spraw w Placówce.
Tryb załatwiania spraw Liczba artykułów: 1
Podstawowym aktem prawnym określającym tryb przyjmowania i załatwiania spraw przez organy administracji publicznej jest ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. nr 98 poz. 1071 z późn. zm.). Sprawy osób realizujących prawo dostępu do informacji publicznej rozpatrywane są zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. W tym dziale znajdują się wyjątki z tych przepisów oraz inne ogólne informacje o trybie załatwiania spraw w Przykładowej Instytucji.
O BIP Liczba artykułów: 10
W tym dziale znajdą Państwo ogólne informacje o Biuletynie Informacji Publicznej, pomocne instrukcje oraz dane kontaktowe administratorów i redaktorów BIP.
O informacji publicznej Liczba artykułów: 5
W tym dziale znajdują się szczegółowe omówienia zasad dostępu do informacji publicznej oraz przepisy prawne regulujące udostępnianie informacji publicznych.
Pomoc BIP Liczba artykułów: 1
Na tej stronie znajdują się odnośniki do informacji, które mogą pomóc w korzystaniu z Biuletynu Informacji Publicznej naszej Placówki.
Informacje prawne Liczba artykułów: 3
W tym dziale znajdują się oświadczenia prawne wydawcy BIP – np. polityka prywatności
Redakcja BIP Liczba artykułów: 1
W tym dziale znajdą Państwo informacje o administratorach i redaktorach Biuletynu Informacji Publicznej naszej Placówki.
Ogłoszenia Liczba artykułów: 5
W tym dziale znajdują się zestawienia ogłoszeń, komunikatów i obwieszczeń naszej Placówki w sprawach zamówień publicznych, w sprawach naboru na wolne stanowiska pracy oraz innych .
Zamówienia publiczne Liczba artykułów: 0
Ustawa o zamówieniach publicznych nałożyła na wszystkie podmioty realizujące zadania publiczne obowiązek umieszczania w Internecie ogłoszeń o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Na tej stronie zestawiono ogłoszenia o wszczęciu postępowania. Ogłoszenia o wynikach przeprowadzonych przetargów, ich unieważnieniu oraz inne zamieszczono w dziale Wyniki postępowania.
Prosimy o śledzenie ogłoszenia do momentu składania ofert z uwagi na możliwość pojawienia się zmian w treści ogłoszenia (np. odpowiedzi na pytania oferentów)
Zamówienia do 30 tysięcy euro Liczba artykułów: 1
Od 16 kwietnia 2014 r. minimalnym progiem stosowania ustawy Prawo o Zamówieniach Publicznych jest 30 tysięcy euro wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia – do tej wartości zamawiający nie mają obowiązku stosowania ustawy i ogłaszania postępowań przetargowych.
Praca w naszej Instytucji Liczba artykułów: 4
Na tej stronie znajdują się informacje o aktualnie prowadzonym naborze pracowniczym do naszej Placówki i wynikach naboru.
Nabór kandydatów Liczba artykułów: 3
Na tej stronie znajdują się ogłoszenia o naborze kandydatów do pracy w naszej Placówce oraz o wynikach naboru.