Publiczne Przedszkole nr 1 w Gogolinie
ROOT
Publiczne Przedszkole nr 1 w Gogolinie
Karta informacyjna
- Nazwa podmiotu:
 - Publiczne Przedszkole nr 1 w Gogolinie
 - Forma prawna:
 - samorządowa jednostka budżetowa gminy Gogolin
 - NIP:
 - 199-00-82-189
 - REGON:
 - 5305737020
 - Lokalizacja:
 - województwo opolskie, gmina Gogolin
 - Adres:
 - ul. Szpitalna 4, 47-320 Gogolin
 - Telefon szkoły:
 - +48 77 466-63-77
 - Faks:
 - +48 77 466-63-77
 - E-mail:
 - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 - Godziny pracy:
 - poniedziałek-piątek 6:30-16:30
 - Dyrektor:
 - mgr Ilona Reinert
 - Wicedyrektor:
 - mgr Sylwia Kusber
 
Inspektor ochrony danych (IOD): Pan Marek Adamaszek, email:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Szczegóły
 - Udostępniony przez: Admin
 - Wytworzony przez: Admin (Admin)
 - Nadrzędna kategoria: Biuletyn Informacji Publicznej
 - Kategoria: Podstawowe informacje
 - Odsłony: 3265
 
W 2001 roku - na podstawie artykułu 61 Konstytucji Rzeczpospolitej Polskiej - Sejm Rzeczypospolitej Polskiej uchwalił Ustawę o dostępie do informacji publicznej.
- Szczegóły
 - Udostępniony przez: Admin
 - Wytworzony przez: Admin (Admin)
 - Nadrzędna kategoria: O BIP
 - Kategoria: O informacji publicznej
 - Odsłony: 1479
 
- Diana Magosz
 - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 - Publiczne Przedszkole nr 1 w Gogolinie
 - Odpowiedzialność: Redakcja merytoryczna BIP
 - Telefon: +48 77 466-63-77
 - Faks: +48 77 466-63-77
 
Piotr Gorysz- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 - LinkNet
 - Odpowiedzialność: Redakcja techniczna BIP
 - Telefon: +48 77 544-59-44
 - Faks: +48 77 546-20-91
 
Marcin Dzierżanowski- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 - LinkNet
 - Odpowiedzialność: Redakcja techniczna BIP
 - Telefon: +48 77 544-59-44
 - Faks: +48 77 546-20-91
 
- Szczegóły
 - Udostępniony przez: Admin
 - Wytworzony przez: Admin (Admin)
 - Nadrzędna kategoria: O BIP
 - Kategoria: Redakcja BIP
 - Odsłony: 31594
 
Prosimy o zapoznanie się z Oświadczeniem o dostępności witryn wydawanych przez naszą Instytucję.
- Szczegóły
 - Udostępniony przez: Admin
 - Wytworzony przez: Admin (Admin)
 - Nadrzędna kategoria: O BIP
 - Kategoria: Informacje prawne
 - Odsłony: 304782
 
Rejestracja Interesanta w Systemie - rejestracja pośrednia – z wykorzystaniem konta ePUAP.
- zalogowanie na stronie,
 - wyszukanie wniosku - formularza usługi, przy pomocy klasyfikacji usług, drzewa usług lub wyszukiwarki,
 - wypełnienie formularza,
 - do formularzy można dołączyć dowolny załącznik w zależności od rodzaju sprawy. Wnioski, formularze oraz karty informacyjne dotyczące sposobu załatwienia sprawy dostępne są na stronie BIP
 - po wypełnieniu formularza i zweryfikowaniu prawidłowości umieszczonych w nim danych, należy zapisać dokument,
 - podpisanie wniosku certyfikatem kwalifikowanym lub profilem zaufanym ePUAP,
 - wysłanie formularza do placówki,
 - W celu skorzystania z Elektronicznej Skrzynki Podawczej konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP oraz podpisanie dokumentu elektronicznego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym kwalifikowanym certyfikatem lub profilem zaufanym ePUAP
 - Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
 
- Szczegóły
 - Udostępniony przez: Admin
 - Wytworzony przez: Admin (Admin)
 - Nadrzędna kategoria: Biuletyn Informacji Publicznej
 - Kategoria: Załatwianie spraw
 - Odsłony: 19905
 
Odpłatność za pobyt dziecka w przedszkolu
Opłata składa się z dwóch części:
I.Opłata za świadczenia udzielane w czasie przekraczającym wymiar zajęć podstawy programowej wychowania przedszkolnego
- Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 roku Prawo Oświatowe ( Dz. U. z 2018 r. poz. 996 z późn. zm.,1000,1290,1669 )
 - Ustawa z dnia 27 października 2017 r. o finansowaniu zadań oświatowych ( Dz. U. z 2017 r. poz. 2203 )
 - UCHWAŁA NR LVIII/624/2022 RADY MIEJSKIEJ W GOGOLINIE z dnia 29 listopada 2022 r. w sprawie zmiany uchwałyNr IX/81/2019 Rady Miejskiej w Gogolinie z dnia 29 maja 2019 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego przez uczniów w przedszkolach i oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Gogolin oraz określenia warunków zwolnienia z opłat
 
| 
 Pobyt w przedszkolu w godzinach  | 
 Opata za 1 dzień pobytu  | 
 Przykładowe wyliczenie opłaty za świadczenia za m-c styczeń 2023 r. ( 20 dni roboczych )  | 
| 
 5 godzin 8,00 – 13,00 Obowiązkowa realizacja podstawy programowej  | 
 0,00 zł.  | 
 0,00 zł.  | 
| 
 6 godzin  | 
 1,14 zł.  | 
 22,80 zł.  | 
| 
 7 godzin  | 
 2,28 zł.  | 
 45,60 zł.  | 
| 
 8 godzin  | 
 3,42 zł.  | 
 68,40 zł.  | 
| 
 9 godzin  | 
 4,56 zł.  | 
 91,20 zł.  | 
| 
 10 godzin  | 
 5,70 zł.  | 
 114,00 zł  | 
Rodzice dziecka 6-cio letniego realizującego w przedszkolu obowiązkowe roczne przygotowanie przedszkolne nie wnoszą żadnych opłat z tytułu pobytu w przedszkolu, jedynie ponoszą koszt zadeklarowanych posiłków.
II. Cena posiłku ( tj. koszt składników surowcowych poszczególnych posiłków )
Zarządzenie Nr PP1.021.4.2022 Dyrektora Publicznego Przedszkola Nr 1 w Gogolinie z dnia 30 marca 202022 roku zmieniające zarządzenie w sprawie warunków korzystania z wyżywienia, w tym wysokości opłat za posiłki w Publicznym Przedszkolu Nr 1 w Gogolinie.
| 
 Ilość posiłków  | 
 Opłata za 1 dzień  | 
 Przykładowe wyliczenie za m-c wrzesień 2018  | 
 Do zapłaty  | 
| 
 3 posiłki  | 
 8,00 zł.  | 
 20 dni x 8,00 zł.  | 
 160,00 zł.  | 
| 
 2 posiłki  | 
 6,30 zł.  | 
 20 dni x 6,30 zł.  | 
 126,00 zł.  | 
| 
 Bez posiłku  | 
 0,60 zł.  | 
 20 dni x 0,60 zł.  | 
 12,00 zł.  | 
W przedszkolu obowiązuje elektroniczny system (czytnik) zarejestrowania wejścia i wyjścia dziecka. Na podstawie zarejestrowanej obecnosci dziecka w przedszkolu automatycznie naliczana jest obecność za wyżywienie.
Wpłaty należy dokonywać do 14 dnia od dnia naliczenia odpłaty w BS Gogolin.
Wpłaty przelewami internetowymi lub w innych bankach należy dokonywać w terminie wcześniejszym.
- Szczegóły
 - Udostępniony przez: Admin
 - Wytworzony przez: Admin (Admin)
 - Nadrzędna kategoria: Biuletyn Informacji Publicznej
 - Kategoria: Działalność
 - Odsłony: 213170
 
Podkategorie
Szablony artykułów Liczba artykułów: 18
Biuletyn Informacji Publicznej Liczba artykułów: 103
Podstawowe informacje Liczba artykułów: 3
W tej części Biuletynu udostępniamy podstawowe informacje o naszej Instytucji: o statusie prawnym, danych teleadresowych, danych ułatwiających kontakt z naszą Instytucją i jej komórkami organizacyjnymi.
Podstawy prawne Liczba artykułów: 10
Na tej stronie znajdują się skróty do działów o aktach prawnych regulujących podstawy działania naszej Instytucji.
Prawo państwowe Liczba artykułów: 6
Instytucje publiczne działają na podstawie prawa i w granicach określonych przez prawo. W tym dziale zgromadziliśmy informacje o ustawach, rozporządzeniach i innych przepisach prawa państwowego, jakim podlega działalność naszej Instytucji.
Prawo lokalne Liczba artykułów: 1
W tym dziale zgromadziliśmy informacje o ustanawianych przez władze lokalne przepisach prawnych, jakim podlega działalność naszej Instytucji, ustanawianych przez władze lokalne.
Organizacja Liczba artykułów: 26
W dziale Organizacja znajdują się informacje o strukturze organizacyjnej naszej Placówki, organach zarządzających, ich składzie i kompetencjach oraz o działach i komórkach organizacyjnych naszej Placówki.
Struktura organizacyjna Liczba artykułów: 1
W tym dziale udostępniamy informacje o strukturze organizacyjnej, zadaniach działów i komórek organizacyjnych naszej Placówki.
Władze i ich kompetencje Liczba artykułów: 0
W tym dziale udostępniamy informacje o składzie i zmianach w składzie, zadaniach i kompetencjach organów władzy - dyrektora i Rady naszej Placówki.
Uchwały i zarządzenia Liczba artykułów: 24
W tym dziale publikowane są uchwały i zarządzenia podjęte przez organy naszej Placówki - dyrektora i Rady naszej Placówki.
Działalność Liczba artykułów: 6
W tej części Biuletynu udostępniane są informacje o działalności naszej Placówki - źródła programów i planów działania, strategie, programy, plany, projekty oraz raporty i sprawozdania z ich realizacji.
Oferta programowa Liczba artykułów: 4
Raporty i sprawozdania Liczba artykułów: 1
W tym dziale zamieszczamy sprawozdania z realizacji programów działania oraz raporty o stanie różnych sfer życia naszej Placówki.
Gospodarka Liczba artykułów: 15
W tym dziale prezentujemy informacje o planach finansowych naszej Placówki oraz sprawozdaniach z ich realizacji, konstruowaniu planów finansowych oraz o majątku, jakim zarządza nasza Placówka.
Plany finansowe Liczba artykułów: 7
W tym dziale publikujemy roczne plany finansowe naszej Placówki oraz plany finansowe przedsięwzięć realizowanych w ramach funduszy pomocowych i europejskich.
Sprawozdania finansowe Liczba artykułów: 5
W tym dziale znajdują się sprawozdania finansowe naszej Placówki, w tym sprawozdania finansowe z realizacji projektów finansowanych z różnych źródeł publicznych.
Począwszy od sprawozdań za rok 2021 sprawozdania są publikowane na stronie BIP Centrum Usług Wspólnych w Gogolinie.
Mienie publiczne Liczba artykułów: 3
Majątek naszej Placówki służy wykonywaniu jej zadań publicznych. W tym dziale zestawiono informacje o majątku publicznym, którym dysponuje i zarządza nasza Placówka.
Kontrole i audyty Liczba artykułów: 30
Ta część Biuletynu przeznaczona jest na publikację dokumentacji przebiegu i efektów kontroli, wystąpień pokontrolnych oraz stanowisk, wniosków i opinii podmiotów je przeprowadzających.
Kontrole zewnętrzne Liczba artykułów: 14
Kontrola zarządcza Liczba artykułów: 8
Realizacja zadań oświatowych Liczba artykułów: 7
Rejestry akt i archiwa Liczba artykułów: 1
W tym dziale BIP udostępniane są dane o prowadzonych w naszej Placówce rejestrach, ewidencjach i archiwach oraz zasadach udostępniania zawartych w nich danych.
Załatwianie spraw Liczba artykułów: 2
W tym dziale publikujemy informacje o sposobach przyjmowania i załatwiania spraw w Placówce.
Tryb załatwiania spraw Liczba artykułów: 1
Podstawowym aktem prawnym określającym tryb przyjmowania i załatwiania spraw przez organy administracji publicznej jest ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. nr 98 poz. 1071 z późn. zm.). Sprawy osób realizujących prawo dostępu do informacji publicznej rozpatrywane są zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. W tym dziale znajdują się wyjątki z tych przepisów oraz inne ogólne informacje o trybie załatwiania spraw w Przykładowej Instytucji.
O BIP Liczba artykułów: 10
W tym dziale znajdą Państwo ogólne informacje o Biuletynie Informacji Publicznej, pomocne instrukcje oraz dane kontaktowe administratorów i redaktorów BIP.
O informacji publicznej Liczba artykułów: 5
W tym dziale znajdują się szczegółowe omówienia zasad dostępu do informacji publicznej oraz przepisy prawne regulujące udostępnianie informacji publicznych.
Pomoc BIP Liczba artykułów: 1
Na tej stronie znajdują się odnośniki do informacji, które mogą pomóc w korzystaniu z Biuletynu Informacji Publicznej naszej Placówki.
Informacje prawne Liczba artykułów: 3
W tym dziale znajdują się oświadczenia prawne wydawcy BIP – np. polityka prywatności
Redakcja BIP Liczba artykułów: 1
W tym dziale znajdą Państwo informacje o administratorach i redaktorach Biuletynu Informacji Publicznej naszej Placówki.
Ogłoszenia Liczba artykułów: 5
W tym dziale znajdują się zestawienia ogłoszeń, komunikatów i obwieszczeń naszej Placówki w sprawach zamówień publicznych, w sprawach naboru na wolne stanowiska pracy oraz innych .
Zamówienia publiczne Liczba artykułów: 0
Ustawa o zamówieniach publicznych nałożyła na wszystkie podmioty realizujące zadania publiczne obowiązek umieszczania w Internecie ogłoszeń o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Na tej stronie zestawiono ogłoszenia o wszczęciu postępowania. Ogłoszenia o wynikach przeprowadzonych przetargów, ich unieważnieniu oraz inne zamieszczono w dziale Wyniki postępowania.
Prosimy o śledzenie ogłoszenia do momentu składania ofert z uwagi na możliwość pojawienia się zmian w treści ogłoszenia (np. odpowiedzi na pytania oferentów)
Zamówienia do 30 tysięcy euro Liczba artykułów: 1
Od 16 kwietnia 2014 r. minimalnym progiem stosowania ustawy Prawo o Zamówieniach Publicznych jest 30 tysięcy euro wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia – do tej wartości zamawiający nie mają obowiązku stosowania ustawy i ogłaszania postępowań przetargowych.
Praca w naszej Instytucji Liczba artykułów: 4
Na tej stronie znajdują się informacje o aktualnie prowadzonym naborze pracowniczym do naszej Placówki i wynikach naboru.
Nabór kandydatów Liczba artykułów: 3
Na tej stronie znajdują się ogłoszenia o naborze kandydatów do pracy w naszej Placówce oraz o wynikach naboru.