Publiczne Przedszkole nr 1 w Gogolinie
ROOT
Publiczne Przedszkole nr 1 w Gogolinie
Karta informacyjna
- Nazwa podmiotu:
- Publiczne Przedszkole nr 1 w Gogolinie
- Forma prawna:
- samorządowa jednostka budżetowa gminy Gogolin
- NIP:
- 199-00-82-189
- REGON:
- 5305737020
- Lokalizacja:
- województwo opolskie, gmina Gogolin
- Adres:
- ul. Szpitalna 4, 47-320 Gogolin
- Telefon szkoły:
- +48 77 466-63-77
- Faks:
- +48 77 466-63-77
- E-mail:
- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Godziny pracy:
- poniedziałek-piątek 6:30-16:30
- Dyrektor:
- mgr Ilona Reinert
- Wicedyrektor:
- mgr Sylwia Kusber
Inspektor ochrony danych (IOD): Pan Marek Adamaszek, email:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Admin
- Wytworzony przez: Admin (Admin)
- Nadrzędna kategoria: Biuletyn Informacji Publicznej
- Kategoria: Podstawowe informacje
- Odsłony: 2572
W 2001 roku - na podstawie artykułu 61 Konstytucji Rzeczpospolitej Polskiej - Sejm Rzeczypospolitej Polskiej uchwalił Ustawę o dostępie do informacji publicznej.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Admin
- Wytworzony przez: Admin (Admin)
- Nadrzędna kategoria: O BIP
- Kategoria: O informacji publicznej
- Odsłony: 1181
- Diana Magosz
- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Publiczne Przedszkole nr 1 w Gogolinie
- Odpowiedzialność: Redakcja merytoryczna BIP
- Telefon: +48 77 466-63-77
- Faks: +48 77 466-63-77
Piotr Gorysz- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- LinkNet
- Odpowiedzialność: Redakcja techniczna BIP
- Telefon: +48 77 544-59-44
- Faks: +48 77 546-20-91
Marcin Dzierżanowski- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- LinkNet
- Odpowiedzialność: Redakcja techniczna BIP
- Telefon: +48 77 544-59-44
- Faks: +48 77 546-20-91
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Admin
- Wytworzony przez: Admin (Admin)
- Nadrzędna kategoria: O BIP
- Kategoria: Redakcja BIP
- Odsłony: 27312
Prosimy o zapoznanie się z Oświadczeniem o dostępności witryn wydawanych przez naszą Instytucję.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Admin
- Wytworzony przez: Admin (Admin)
- Nadrzędna kategoria: O BIP
- Kategoria: Informacje prawne
- Odsłony: 3959
Rejestracja Interesanta w Systemie - rejestracja pośrednia – z wykorzystaniem konta ePUAP.
- zalogowanie na stronie,
- wyszukanie wniosku - formularza usługi, przy pomocy klasyfikacji usług, drzewa usług lub wyszukiwarki,
- wypełnienie formularza,
- do formularzy można dołączyć dowolny załącznik w zależności od rodzaju sprawy. Wnioski, formularze oraz karty informacyjne dotyczące sposobu załatwienia sprawy dostępne są na stronie BIP
- po wypełnieniu formularza i zweryfikowaniu prawidłowości umieszczonych w nim danych, należy zapisać dokument,
- podpisanie wniosku certyfikatem kwalifikowanym lub profilem zaufanym ePUAP,
- wysłanie formularza do placówki,
- W celu skorzystania z Elektronicznej Skrzynki Podawczej konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP oraz podpisanie dokumentu elektronicznego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym kwalifikowanym certyfikatem lub profilem zaufanym ePUAP
- Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Admin
- Wytworzony przez: Admin (Admin)
- Nadrzędna kategoria: Biuletyn Informacji Publicznej
- Kategoria: Załatwianie spraw
- Odsłony: 15643
- Statut Publicznego Przedszkola Nr 1 w Gogolinie
- Uchwała Nr IX/67/2007 Rady Miejskiej w Gogolinie z dnia 19 maja 2007 r. w sprawie przekształcenia przedszkola.
- Uchwała Nr XXVIII/293/2013 Rady Miejskiej w Gogolinie z dnia 15 lutego 2013 r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Gogolin
- Uchwała Nr XLIV/408/2014 Rady Miejskiej w Gogolinie z dnia 18 marca 2014 r. w sprawie ustalenia opłat za świadczenia udzielane w publicznych przedszkolach i oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Gogolin oraz określenia warunków zwolnienia z opłat.
- zarządzenie Nr 021.8.2014 Dyrektora Publicznego Przedszkola Nr 1 w Gogolinie z dnia 31 marca 2014 roku zmieniające zarządzenie w sprawie warunków korzystania ze stołówki przedszkolnej, w tym wysokości opłat za posiłki w Publicznym Przedszkolu Nr 1 w Gogolinie.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Admin
- Wytworzony przez: Admin (Admin)
- Nadrzędna kategoria: Biuletyn Informacji Publicznej
- Kategoria: Podstawy prawne
- Odsłony: 8845
Podkategorie
Szablony artykułów Liczba artykułów: 18
Biuletyn Informacji Publicznej Liczba artykułów: 85
Podstawowe informacje Liczba artykułów: 3
W tej części Biuletynu udostępniamy podstawowe informacje o naszej Instytucji: o statusie prawnym, danych teleadresowych, danych ułatwiających kontakt z naszą Instytucją i jej komórkami organizacyjnymi.
Podstawy prawne Liczba artykułów: 9
Na tej stronie znajdują się skróty do działów o aktach prawnych regulujących podstawy działania naszej Instytucji.
Prawo państwowe Liczba artykułów: 6
Instytucje publiczne działają na podstawie prawa i w granicach określonych przez prawo. W tym dziale zgromadziliśmy informacje o ustawach, rozporządzeniach i innych przepisach prawa państwowego, jakim podlega działalność naszej Instytucji.
Prawo lokalne Liczba artykułów: 1
W tym dziale zgromadziliśmy informacje o ustanawianych przez władze lokalne przepisach prawnych, jakim podlega działalność naszej Instytucji, ustanawianych przez władze lokalne.
Organizacja Liczba artykułów: 24
W dziale Organizacja znajdują się informacje o strukturze organizacyjnej naszej Placówki, organach zarządzających, ich składzie i kompetencjach oraz o działach i komórkach organizacyjnych naszej Placówki.
Struktura organizacyjna Liczba artykułów: 1
W tym dziale udostępniamy informacje o strukturze organizacyjnej, zadaniach działów i komórek organizacyjnych naszej Placówki.
Władze i ich kompetencje Liczba artykułów: 0
W tym dziale udostępniamy informacje o składzie i zmianach w składzie, zadaniach i kompetencjach organów władzy - dyrektora i Rady naszej Placówki.
Uchwały i zarządzenia Liczba artykułów: 22
W tym dziale publikowane są uchwały i zarządzenia podjęte przez organy naszej Placówki - dyrektora i Rady naszej Placówki.
Działalność Liczba artykułów: 6
W tej części Biuletynu udostępniane są informacje o działalności naszej Placówki - źródła programów i planów działania, strategie, programy, plany, projekty oraz raporty i sprawozdania z ich realizacji.
Oferta programowa Liczba artykułów: 4
Raporty i sprawozdania Liczba artykułów: 1
W tym dziale zamieszczamy sprawozdania z realizacji programów działania oraz raporty o stanie różnych sfer życia naszej Placówki.
Gospodarka Liczba artykułów: 13
W tym dziale prezentujemy informacje o planach finansowych naszej Placówki oraz sprawozdaniach z ich realizacji, konstruowaniu planów finansowych oraz o majątku, jakim zarządza nasza Placówka.
Plany finansowe Liczba artykułów: 5
W tym dziale publikujemy roczne plany finansowe naszej Placówki oraz plany finansowe przedsięwzięć realizowanych w ramach funduszy pomocowych i europejskich.
Sprawozdania finansowe Liczba artykułów: 5
W tym dziale znajdują się sprawozdania finansowe naszej Placówki, w tym sprawozdania finansowe z realizacji projektów finansowanych z różnych źródeł publicznych.
Począwszy od sprawozdań za rok 2021 sprawozdania są publikowane na stronie BIP Centrum Usług Wspólnych w Gogolinie.
Mienie publiczne Liczba artykułów: 3
Majątek naszej Placówki służy wykonywaniu jej zadań publicznych. W tym dziale zestawiono informacje o majątku publicznym, którym dysponuje i zarządza nasza Placówka.
Kontrole i audyty Liczba artykułów: 17
Ta część Biuletynu przeznaczona jest na publikację dokumentacji przebiegu i efektów kontroli, wystąpień pokontrolnych oraz stanowisk, wniosków i opinii podmiotów je przeprowadzających.
Kontrole zewnętrzne Liczba artykułów: 9
Kontrola zarządcza Liczba artykułów: 3
Realizacja zadań oświatowych Liczba artykułów: 4
Rejestry akt i archiwa Liczba artykułów: 1
W tym dziale BIP udostępniane są dane o prowadzonych w naszej Placówce rejestrach, ewidencjach i archiwach oraz zasadach udostępniania zawartych w nich danych.
Załatwianie spraw Liczba artykułów: 2
W tym dziale publikujemy informacje o sposobach przyjmowania i załatwiania spraw w Placówce.
Tryb załatwiania spraw Liczba artykułów: 1
Podstawowym aktem prawnym określającym tryb przyjmowania i załatwiania spraw przez organy administracji publicznej jest ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. nr 98 poz. 1071 z późn. zm.). Sprawy osób realizujących prawo dostępu do informacji publicznej rozpatrywane są zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. W tym dziale znajdują się wyjątki z tych przepisów oraz inne ogólne informacje o trybie załatwiania spraw w Przykładowej Instytucji.
O BIP Liczba artykułów: 10
W tym dziale znajdą Państwo ogólne informacje o Biuletynie Informacji Publicznej, pomocne instrukcje oraz dane kontaktowe administratorów i redaktorów BIP.
O informacji publicznej Liczba artykułów: 5
W tym dziale znajdują się szczegółowe omówienia zasad dostępu do informacji publicznej oraz przepisy prawne regulujące udostępnianie informacji publicznych.
Pomoc BIP Liczba artykułów: 1
Na tej stronie znajdują się odnośniki do informacji, które mogą pomóc w korzystaniu z Biuletynu Informacji Publicznej naszej Placówki.
Informacje prawne Liczba artykułów: 3
W tym dziale znajdują się oświadczenia prawne wydawcy BIP – np. polityka prywatności
Redakcja BIP Liczba artykułów: 1
W tym dziale znajdą Państwo informacje o administratorach i redaktorach Biuletynu Informacji Publicznej naszej Placówki.
Ogłoszenia Liczba artykułów: 5
W tym dziale znajdują się zestawienia ogłoszeń, komunikatów i obwieszczeń naszej Placówki w sprawach zamówień publicznych, w sprawach naboru na wolne stanowiska pracy oraz innych .
Zamówienia publiczne Liczba artykułów: 0
Ustawa o zamówieniach publicznych nałożyła na wszystkie podmioty realizujące zadania publiczne obowiązek umieszczania w Internecie ogłoszeń o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Na tej stronie zestawiono ogłoszenia o wszczęciu postępowania. Ogłoszenia o wynikach przeprowadzonych przetargów, ich unieważnieniu oraz inne zamieszczono w dziale Wyniki postępowania.
Prosimy o śledzenie ogłoszenia do momentu składania ofert z uwagi na możliwość pojawienia się zmian w treści ogłoszenia (np. odpowiedzi na pytania oferentów)
Zamówienia do 30 tysięcy euro Liczba artykułów: 1
Od 16 kwietnia 2014 r. minimalnym progiem stosowania ustawy Prawo o Zamówieniach Publicznych jest 30 tysięcy euro wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia – do tej wartości zamawiający nie mają obowiązku stosowania ustawy i ogłaszania postępowań przetargowych.
Praca w naszej Instytucji Liczba artykułów: 4
Na tej stronie znajdują się informacje o aktualnie prowadzonym naborze pracowniczym do naszej Placówki i wynikach naboru.
Nabór kandydatów Liczba artykułów: 3
Na tej stronie znajdują się ogłoszenia o naborze kandydatów do pracy w naszej Placówce oraz o wynikach naboru.